Sesja rady gminy 30 stycznia 2017

Sesja odbędzie się w poniedziałek 30 stycznia 2017 o godzinie 9.00 w Bibliotece Centrum Kultury w Piekoszowie przy ul. Częstochowskiej 66.

Program sesji:

  1. Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zatwierdzenie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z XXXIV i XXXV sesji Rady Gminy Piekoszów.
  4. Sprawozdanie Wójta na temat pracy w okresie między sesjami.
  5. Sprawozdanie z działalności Biblioteki Centrum Kultury w Piekoszowie.
  6. Sprawozdanie z działalności Rady Gminy i stałych Komisji Rady Gminy za 2016 rok.
  7. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1) zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy Piekoszów, planu pracy i kontroli Komisji Rewizyjnej oraz planów pracy poszczególnych stałych Komisji Rady Gminy Piekoszów na 2017 rok,
    2) powołania przedstawiciela Rady Gminy Piekoszów do składu Rady Społecznej Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Piekoszowie,
    3) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego,
    4) zmiany budżetu Gminy Piekoszów na 2017 rok,
    4) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Piekoszów na lata 2017-2030.
  8. Interpelacje i zapytania.
  9. Zakończenie obrad sesji.

(źródło: BIP UG Piekoszów)

130
Dodaj komentarz

avatar
27 Comment threads
103 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
PBPaweł Arabasz Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Odpowiadam Anonimowi z art o pobiciu rurką: Tak Panie/Pani Anonim. Byłem na sesji, trwała ona ponad 7 godzin. Nagrałem trzy filmiki dot skargi na zalaną piwnicę i braku działań Wijasa, na zwalający z nóg problem mieszkańców Micigozdu oraz ujawniony publicznie i kryty przez wójta Piątka oraz poprzedniego przewodniczącego RG Zdzisława Grosickiego przekręt popełniony przez przesa ZUK Jerzego Wijasa. Będę opisywał stopniowo ten horror jaki widziałem wczoraj na sesji. Na razie powiem tyle. Gmina leży na pysku i kwiczy. My mieszkańcy dla tych co rządzą gminą a zwłaszcza dla Drużyny Marzeń oraz dla przyklejonego do nich jednego z radnych nie liczymy… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Dopowiem jeszcze, że uzyskałem od Pani Skarbnik informację, że na dzień wczorajszy Nasza Gmina jest zadłużona na 27 milionów zł. Dla mnie jest to kpina z mieszkańców, że przez 2 lata totalnej stagnacji zadłużenie gminy tylko tyle zmalało. Na sesji nie było Proszę Państwa Pani Mecenas. Ja nie wiem dlaczego jej nie było. Doszły mnie słuchy, że Pani Mecenas chce opuścić Naszą Gminę. Ja osobiście jej sie nie dziwię, bo na jej miejscu też bym wybrał to rozwiązanie. Krycie i firmowanie sobą też ma swoje granicę ryzyka. Zepsuć sobie renomę w środowisku prawniczym nie ze swojej winy to żaden problem.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Pan Przewodniczący Aleksander Sieradzan został na wczorajszej sesji postawiony pod ścianą. Bo albo będzie krył przekręt w ZUK i sam narazi sie na artykuł karny o przekroczeniu uprawnień lub niedopełnieniu obowiązków. co wyeliminuje go ze sceny politycznej gminy, lub wspólnie z całą Radą Gminy będzie musiał złożyć zawiadomienie o przestępstwie o przekręcie Wijasa jako prezesa ZUK oraz o niedopełnieniu w tym zakresie swoich obowiązków przez wójta gminy jako sprawującego nadzór właścicielski nad ZUK oraz przez Pana Grosickiego który przez trzy i pół miesiąca jako funkcjonariusz publiczny nie podjął prawem przewidzianych kroków w kierunku powiadomienia stosownych oraganów o ujawnionym naruszeniu prawa… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Proszę, oto link do filmu gdzie ujawniony został przekręt w ZUK oraz sceny jak gładko Pan Wójt obarczył odpowiedzialnością za to Pan Grosickiego https://www.youtube.com/watch?v=-MJY4MKfKN4&feature=youtu.be

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A to link do filmiku z odczytania skargi mieszkanki Piekoszowa na Wijasa za zalewane piwnice https://www.youtube.com/watch?v=hwfzwrYABDA . Niestety z niewiadomych mi przyczyn kamera wyłaczyłą sie sama i nie nagrałem jak Pani radna Zagórza Magdalena … przewodniczaca komisji rewizyjnej bezczelnie zaczęła wzbraniać sie od przyjęcia do rozpatrzenia tej skargi. A wiecie jaki powód podała? Że na tym piśmie nie ma w tytule słowa : SKARGA. Przewodniczącego Sieradzana aż to zatkało.

Anonimowo
Gość
Anonimowo

całkiem inna jest prawda

saskya
Gość
saskya

Czyli jaka?

Anonimowo
Gość
Anonimowo

dowiesz się w odpowiednim czasie

Anonimowo
Gość
Anonimowo

teraz mogę powiedzieć bo Pan Paweł napisał przyjechał POLSAT interwencja

lukasz
Gość
lukasz

a masz Jego osobiste pozwolenie tu na blogu???

saskya
Gość
saskya

Ale co ma to wspólnego z komentarzem Pawła, gdzie ta inna prawda?

Anonimowo
Gość
Anonimowo

oglądaj Interwencję Polsatu

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

To przedstaw się i podaj tą prawdę prawdziwą. Chyba byłem i widziałem.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A to link do filmiku dot skargi mieszkańców Micigozdu https://www.youtube.com/watch?v=LMkGOTqWd1k , z tym, że jest on zablokowany do momentu aż nie uzyskam tutaj publicznie zgody mieszkańców Micigozdu na upublicznienie. Wiecej nagrań nie mam. Nie posiadam sprzetu do wielu godzin nagrywania.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Jestem też pewien, że gdyby na wszorajszej sesji zebrała się grupa myślących i odważnych mieszkańców gminy to były by gwizdy, buczenie a być może polaciało by jakieś krzesło. Zwłasza w kierunku jednego lawiranta dzięki któremu rządzący gminą utrącali wszystkie prospołeczne inicjatywy proponowane przez uczciwych radnych.

saskya
Gość
saskya

Pawle mieszkańcy nie maja czasu chodzić na sesje bo są w pracy. Sesje powinny być od 17.00, szczególnie w zadłużonej gminie.
Przed wyborami pewnie będą po południu, teraz jest za wcześnie.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Zgadzam się Saskya. tak powinno być. Pamietam, że nie raz to postulowałaś tutaj.

ZZ
Gość
ZZ

Twoim zdaniem osoby myślące rzucają krzesłami i „buczą” ?
Ciekawy punkt widzenia 😉

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Do Pana radnego Kotwicy jako przewodniczącego komisji porządku publicznego kieruję zapytanie dlaczego odmówił mieszkańcom Micigozdu (nagrane na filmie) przyjęcia tej sprawy do rozpatrzenia na swojej komisji. Czego się boi? Komu nie chce podpaść olewając interes społeczny mieszkańców? Przecież on ma przez nas płacone za kierowanie tą komisją oraz ma obowiązek pomagać mieszkańcom. Czy mamy czekać, aż zostanie rozjechane czyjeś dziecko, albo wydarzy się jakieś inne nieszczeście? Poza tym chcę zwrócić uwagę panu radnemu Wincentowa, że bagatelizując problem doprowadzi najpierw do rozpierniczenia w drobny mak tej 4 cm warstwy asfaltu na drodze osobiście wybudowanej przez tamtejszych mieszkańców. Zagadka, którędy wtedy pojadą… Czytaj więcej »

Rob
Gość
Rob

Pawle piszesz o nagraniu 7 godzinnym i „oficjalnym” – gdzie takie nagrania są publikowane? Jakoś do tej pory z poprzednich sesji nic takiego nie znalazłem. Co więcej na gminnym bip-ie nie ma nawet ostatnich kilku protokołów z sesji – ostatni jest z XXX sesji z 12 września.
Swoje filmy chyba będzie lepiej jak umieścisz tu w tym poście dot. sesji. Nie będzie zamieszania z poszukiwaniem.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Robie, bardzo przykro mi, ale ja mam tylko te trzy moje filmiki które nagrałem dla siebie do przedstawienia w sądzie gdzie mnie pozwał Wijas. Jako dowód w sprawie. Ja nie mam sprzętu który by wytrzymał wielogodzinną sesję. Musiałem mieć baterię dla siebie, bo interpelacje były na samym końcu. Myślałem, że w Bibliotece można poprosić i uzyskać całość nagrania z sesji. Wpis Pana Bloga to dla mnie kubeł zimnej wody. No to pozamiatane. Oni w skrótach podadzą tylko to co wygodne dla nich. A działo się naprawde bardzo dużo ważnego. Wielka szkoda, że mieszkańcy nie chodza na sesje. Oni nie byli… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Proszę Państwa, nie zdajecie sobie sprawy, jak przykro było słuchać radnej Zajaczkowa oraz elity skupionej przy wójcie w temacie podniesionego przez radnego Pana Szota marznięcia jakiegoś domu pomocy czy czegoś takiego w Zajaczkowie. Podobno jest jakis artykuł w gazecie na ten temat. jak oni tych biednych ludzi atakowali, obarczali ich za to winą. Szczytem bezczelności było jak ktoś zza stołu powiedział, że powinnui byli przyśc do UG a nie gazete powiadamiac. Radna z kolei obwiniła tych biedaków , że to ich wina o jakies drzwi. Wyobraźcie sobie teraz idących z Zajączkowa biednych zziebnietych , być może głodnych ludzi do Piekoszowa… Czytaj więcej »

saskya
Gość
saskya
Anonimowo
Gość
Anonimowo

a gdzie są drzwi jeżeli spadły powinni je założyć lub zgłosić odpowiednim władzom

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A może by tak nie czekając na zgłoszenie jakaś pindzia odłożyła w pracy czasem lusterko i kosmetyczkę na bok, założyła normalne buty i z urzędu osobiście sprawdziła co się dzieje, jak sie ludziom żyje , jaki jest stan rzeczy. A nie czeka się aż coś się wydarzy to łaskawie po paru dniach namysłu zainterweniują.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

…….Sprawę zupełnie inaczej widzi Zbigniew Piątek wójt Piekoszowa. Twierdzi, że remonty są co roku przeprowadzane w miarę możliwości. A o braku drzwi dowiedział się… wczoraj. Lokatorzy odpowiadają – to nieprawda i na dowód pokazują korespondencje z urzędem. …..——wszystko w temacie. Wójt łże jak najęty. Jestem pewien, że jak był ten temat poruszany na sesji to śmiał się i zakrywał usta ręką. Przykro było patrzeć jak elegancko i drogo ubrana pani radna Zajaczkowa, dopiero co wyszła chyba od kosmetyczki i fryzjera, wymalowana, jechała po tych biednych ludziach. Ale jak powiedziałem wczesniej, to trzeba zobaczyć osobiście.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

I znów gmina w której mieszkam została w mass mediach opluta i wytknieta palcem bo jasnie rzadzącym dupy do stołków przykleiła niemoc, niekompetencja, pogarda oraz nieudolność. Proste sprawy urastaja do rangi problemu nie do pokonania. Ale gdybyscie ich widzieli za stołami, jacy oni „mądrzy i kompetentni”!!!! A jacy „chcący”!!!!!

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Umkneło mi słowo : podopiecznych domu pomocy

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata.Nie rozsiewaj nienawiści,fałszu i oszczerstw uwierz,że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu ale idzie w kierunku ku dobremu,tym się ciesz i tym żyj nie cofaj się do tyłu

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A Ty Anonimie coś Ty za jeden taki nawiedzony? Religijnie czy odurzony czym innym?

Izydor
Gość
Izydor

Piękne słowa. Można je sobie wypisać jako złotą myśl do codziennego wdrażania w życie.
Mnie się podoba.

ZZ
Gość
ZZ

Mi się też podobają!

lukasz
Gość
lukasz

zwlaszcza te „religijnie odurzony” w samo setno w takim dniu!!!

ZZ
Gość
ZZ

Jakie setno?

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Co z siecią szkół? Czy wiadomo ilu nauczycieli straci pracę? Czy została przedstawiona globalna mam na myśli gminna strategia odnośnie tego tematu? Rodzice i nauczyciele nic nie są informowani co i jak będzie dalej. A w szkołach gdzie były gimnazja na pewno nie będzie ciekawie.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Pan Kowalski przedstawił suche fakty na temat likwidacji gimnazjów. Nie będzie naboru do klas pierwszych, a w przyszłym roku bedzie tylko III klasa i gimnazja znikną. Nikt nie pochylil się nad losem nauczycieli. Nie padło w tym kierunku ani jedno słowo Anonimie.

ZZ
Gość
ZZ

A jak to ktoś może stracić pracę?
Liczba dzieci się chyba nie zmieni?
Liczba dzieci w klasie chyba też?
Liczba godzin pracy w tygodniu nauczyciela?
Jeżeli to wszystko pozostanie bez zmian, to zwolnienia są raczej niemożliwe, chyba że ktoś wykorzysta sytuację i wymieni sobie parę nauczycieli na „nowych”

Rob
Gość
Rob

nowa dobra zmiana

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Panowie radni Budziwojski i Szot próbowali zainicjować kontrolę termomodernizacji szkoły, próbowali wymóc na komisjach plany kontroli przez komisje. Głosami Drużyny Marzeń i radnego Kotwicy przepadł wniosek.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Panowie radni Budziwojski i Szot próbowali zainicjować kontrolę dofinansowania i wyżywienia w ZPO. Głosami Drużyny Marzeń i radnego Kotwicy wniosek przepadł. Nie ma opcji na jakiekolwiek kontrole, mimo, że jak uzasadniali gmina przekazuje na ten cel miliony zł.

Anonimowo
Gość
Anonimowo

co ty piszesz człowieku jakie miliony

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Takie słowa padały z ust radnych. Nie myl z odbiorem obiorków.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Już wiem dlaczego jest strach radnych przed kontrolą dofinansowania do ZPO. Otóż, moje dzieci powiedziały mi, że jako jedyne ze swoich klas płaciły za obiady. Wszyscy inni miały dofuinansowywane posiłki. Dla mnie jest to niezrozumiałe, bo pami,ętam jakimi brykami mamusie przywoziły swoje dzieci do szkoły. Ja przywoziłem Skodą 120 z 81 roku, potem Oplem Kadetem wersja 3d z 86r, potem Nubirą z 99 roku. I to ja byłem ten bogaty któremu nie nalezy się dofinansowanie dla dzieci na obiady. Co prawda nigdy też o to nie prosiłem. Następny przykład to rząd drogich limuzyn tych co paczki przyjeżdżają. Moja rodzina żyje… Czytaj więcej »

czerepah
Gość
czerepah

Towarzyszu dlaczego uważasz że tylko Ty masz jedynie słuszną racje. Szkoda że nie podałeś jeszcze przeciętnego spalania na 100 km tych pojazdów. Gmina Piekoszów jest zbyt rozdrobniona i łatwo tworzyć strefy przemysłowe. Każdy za domem ma 2/3 morgi (same chaszcze) żeby płacić KRUS i ma wszystko w dupie. W tym stanie rzeczy gmina kojarzy się z kiepskimi drogami, gumowce i „furmanka”. Szybki rozwój jest możliwy jeśli gmina stanie się sypialnią Kielc, przybędzie nowych mieszkańców, zabudowa się zagęści. Nowa „jakość” zamieszkujących przyciągnie kapitał i szybkie nowoczesne rozwiązania. Rozwój zależy od wielkości wpływów z podatków. Będzie kasa to zamiast gumowców i „furmanki”… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Człowieku, a kto tu przyjdzie mieszkać w ten syf i miejsce gdzie w każdej chwili może dojść do jakiejs katastrofy z dziedziny zanieczyszczenia środowiska?

ZZ
Gość
ZZ

Nie jestem nikim z wymienionych, a żyje mi sie bardzo dobrze – nie wiesz dlaczego?

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

No nie wiem ZZ. Może oszustem jestes ?

ZZ
Gość
ZZ

Wiedziałem że coś znajdziesz!

lukasz
Gość
lukasz

Pawełku
minimalna krajowa 2000 zl na reke tj 1459 zl
zeby otrzymac swiadczenie np. z funduszu alimentacyjnego nieprzekraczalny dochod wynosi 725 zl na osobe a wiec samotna matka z dzieckiem nie moze zarobic wiecej niz 1450 zl pracujac uczciwie za minimalna krajowa zarabia o 9 zl (słownie dziewięć zl) wiecej…
Kpina paranaja absurd ? dobra zmiana

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Bardzo przykra była sytuacja, jak rozpoczęło się wybieranie przedstawicieli Rady Gminy d/s czegoś w rodzaju koordynacji ze służbą zdrowia. Bardzo mądrze wypowiedział się Pan radny Świercz, że jako przedstawiciel powinien zostac wybrany Pan radny Budziwojski ponieważ on ma największe zasługi w usprawnianiu naszej gminnej służby zdrowia. Niestety Drużyna Marzeń plus radny Kotwica odrzucili pana Budziwojskiego. Wybrali sobie Pana Grosickiego. Zreszta chyba nawet dobrze, bo jak przyjdzie go rozliczać z bezczynności w sprawie przekrętu w ZUK to przyda mu sie dobry lekarz. Drugim przedstawicielem została Pani sołtys bodajże Lesicy.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Wiecie co bylo te bardzo wyczuwalne? Totalny opór radnych z DM, radnego Kotwicy oraz wójta przed ruszeniem czegokolwiek z ZUK. Cięzko mi powiedziec czy boją się ruszyć Wijasa czy w ogóle tego co jest w ZUK. Zresztą nie dziwie im się, bo ZUKu to pewnie i Pan Marek Korba nie dał by rady wyprostować.

Rob
Gość
Rob

Zastanawiające. Radni (ci wskazani przez Pawła powyżej ) ?OBAWIAJĄ SIĘ? kontroli czy może jest jakiś inny powód odrzucania wspomnianych wniosków?

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Robie, stawiam, że w jakiejś części radni boją się tych tematów ruszać, bo po prostu wiedza, że nie poradzą, a mogą się na minę nadziać i sami być kiedys ciagani za ukrycie czegoś, co np mogli by przeoczyć. Takie kontrole powinni przeprowadzać wyspecjalizowane instytucje. Poza tym odniosłem wrażenie, że niektóre radne sa tam aby błyszczeć i chełpić się władzą a nie pracować.

Anonimowo
Gość
Anonimowo

piszesz bzdury Grosicki jak słyszałem dostał14 głosów czyli nie Drużyna Marzeń go wybrała tylko cała Rada

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Bo było trzech kandydatów. Jak odwalili Pana Budziwojskiego, a wcześniej wybrano panią sołtys, to dla przyzwoitości większość podniosła karty bo i tak by pan Grosicki przeszedł. Bo już nie było innego kandydata. To tak się sprawa miała.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

No i cóż Prosze Państwa, dziś do Piekoszowa zajachała ekipa Polsatu chyba z działu Interwencja do Pani Elżbiety K której zalewało piwnice. I po co nam to proszę Państwa? Bo Wijas pomylił politykowanie z funkcją osoby odpowiedzialnej za odprowadzenien ścieków? Znów będziemy na ustach ludzi.

ZZ
Gość
ZZ

Niestety teraz ludzie załatwiają sprawy w ten sposób – jak drzwi popsute, to najlepiej wyrwać i zadzwonić do TV.
Mnie uczono że jak coś się popsuje to trzeba podnieść dupę i naprawić.

kronikasz
Gość
kronikasz

Dlatego dziwie sie , ze arabasz jeszcze nie naprawil drogi pod lasem.Jazgocze od kilku lat , ze zepsuta.
Wziolby sie do roboty zamiast skomlec jak pies.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

No co Ty kronikaszu za głupoty wypisujesz tutaj? Droga w 2015 roku została przez władze gminy pięknie naprawiona. Zostały zebrane muldy na obrzeżach pasa ruchu, krzewy w rowie zostały wykarczowane przez wynajetą firmę, koparka odświeżyła rowy odwadniające z odydwu stron drogi, zostały położone przepusty dla wody. Za to bardzo dziękuję ponownie wójtowi Zbigniewowi Piątkowi oraz dla Pani Danuty Marszałek która osobiście nadzorowała te roboty, oraz dla Pana Marka Sorbiana sołtysa Piekoszowa który też miał w tym swoj udział. Jest ogólnie ok. Oczywiście to, że droga zbudowana jest z wysiewki przyczynia się do jej szybkiej dewastacji, jest już na niej dużo… Czytaj więcej »

ZZ
Gość
ZZ

Niestety tak to właśnie jest w polityce – kto najgłośniejszy ten coś wywalczy.
Zgodnie ze słowami ewangelii:
„…Mówię wam: Chociażby nie wstał i nie dał z tego powodu, że jest jego przyjacielem, to z powodu jego natręctwa wstanie i da mu, ile potrzebuje…”
Teraz policjantowi, co to tyle się tych podatków napłacił remontują co roku kilometr drogi do jego „chatki pod lasem”, żeby mógł szybko skoczyć po bułki rano do sklepu, a mieszkańcy większych osiedli codziennie jadą po dziurach do pracy by zarabiać przez następne 40 lat minimalną krajową.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

https://www.youtube.com/watch?v=yF_87HXcnBQ znajdź mi w gminie druga tak fatalną drogę. A dlaczegoż to ja nie mam mieć prawa do drogi która mógł bym przejechac? Poza tym to droga do 6 rodzin a nie tylko do jakiegoś tam policjanta.

Rob
Gość
Rob

Masz trochę racji ZZ. Ciekawe dla mnie jest natomiast to, że w tym reportażu nie widać mężczyzn. Boja się wypowiadać do kamery? są w pracy? czy może żaden tam nie mieszka? To ostatnie mogło by wytłumaczyć, że nie ma kto drzwi naprawić. Panie chcą ocieplenia budynku i w tym upatrują możliwości pozbycia się wilgoci. Niestety bez solidnego OGRZEWANIA i WIETRZENIA ocieplenie spowoduje jeszcze większa wilgoć. W takim budynku nakład kosztów na modernizację jest tak wielki, że pewnie za te same pieniądze można by zbudować nowy budynek. Niemniej wypowiedź – stanowisko Wójta jest SKANDALICZNE i pokazuje tylko jak traktuje mieszkańców gminy.… Czytaj więcej »

jan
Gość
jan

ZZ jak Ciebie sąsiad zalewa ściekami przemysłowymi zmieszanymi z fekaliami, to idziesz do niego i wynajmiesz mu beczkę i opróżnisz zbiorniki. Po zapłaceniu za niego faktury jeszcze go przeprosisz.
Stajesz w obronie ZUK-u, który winien załatwić tą sprawę. A jak nie chce tego zrobić to jest wójt, który sprawuje nadzór właścicielski nad spółką. Ponieważ nikt z wymienionych nie był w stanie jej pomóc to może ty ZZ to zrobisz.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Panie Janie, proszę mu tego nie tłumaczyć. ZZ to klakier, on tutaj na Blogu największą niegodziwość wyrządzoną Naszej Gminie czy też indywidualnie jakiemuś mieszkańcowi, mieszkance pochwali. Taka jego już rola tu jest.

ZZ
Gość
ZZ

Ja nie podłączę poziomu podłogi w piwnicy do kanalizacji!
A jeżeli będę potrzebował – to użyję pompy do ścieków (wydatek conajmniej 2 tyś), żeby wejście do kanalizacji było na poziomie gruntu, a nie 2,5 metra niżej.
I wtedy nikt mnie nie zaleje, bo prędzej wyleje na ulicę.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Wiecie co mnie też bardzo uderzyło na tej sesji? Brak woli pomocy i czynienia dobra. O tym wzbranianiu się przewodniczących komisji przed braniem do rozpatrywania czy też do kontroli spraw napisałem wyżej. Niesmaczne było takie jak ja bym to nazwał ogłoszenie zwycięstwa nad p. W w sprawie jego jakiejś skargi. Pani Magda przewodnicząca komisji rewizyjnej ogłosiła to w taki sposób, który ja przełożę na to jak ja to odebrałem: zwyciężyliśmy, zamkneliśmy go. Tak ja to odebrałem. Przy okazji omawiania tych zamarzających ludzi w bloku socjalnym w Zajączkowie czekałem az ktoś wyduka coś w rodzaju : bardzo nam przykro, przepraszamy że… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Dopiszę jeszcze to co wyczułem przy okazji próby omawiania problemu Mieszkańców Micigozdu. Ja odważę się i powiem Wam dziś to co oni (UG) będzie Wam oddalał miesiącami.lub nigdy Wam żaden włodarz tego w oczy nie powie. Otóż Nikt Wam nie pomoże, i nikt nie zmieni tego co tam jest. Co prawda za jakiś czas droga zostanie rozwalona i fizycznie ten uciążliwy ruch „40tonowców” ustanie koło Was, ale przeniesie się czasowo do Wincentowa. Władze położą im za jakiś czas nowy asfalt aby mogli przejeżdżać wygodniej. „Zyskacie” jedynie lepszą jezdnię. To przykre co ja piszę, ale właściciel firmy posiada stosowne zezwolenie na… Czytaj więcej »

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz
Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Proszę Państwa, nie daje mi spokoju myśl, dlaczego na sesji nikt z radnych nie chciał tknąć tematu ZUK, cen wody, ścieków. Poskładałem do kupy to, że prócz Pana Marka Korby oraz Pana Bloga i kilku z nas blogowiczów nikt tego nie porusza. Popytałem więc tu i tam, i okazuje się, że jednak jeden radny składał jakieś interpelacje. Był nim podobno Aleksander Sieradzan. Przypominam sobie, że na jednej z sesji on wnosił jakies propozycje odnośnie funkcjonowanie ZUK ale jak to się potocznie mówi został ograny 14 :0. Tzn miał w głosowaniu przeciwko sobie wszystkich radnych. Ja spróbuje jednak podrążyć ten temat… Czytaj więcej »

lukasz
Gość
lukasz
Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Patologizacja sporej części samorządów zaszła tak daleko, iż trzeba to w końcu przeciąć – mówi w wywiadzie dla „Do Rzeczy” lider PiS ( Jarosław Kaczyński ). Ja Paweł Arabasz zgadzam sie z tymi słowami Pana Kaczyńskiego.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Nadeszła pora na likwidację przez wyższe kierownictwo PIS tzw „misiewiczów” prosze Państwa. Wykorzystajmy to. U nas w gminie też jest wielu „misiewiczów”. Zwłaszcza jak ostatnio słyszałem, wszystkie „misiewicze” czy tez „misiewiczki” płci żeńskiej dziwnym trafem mają blond włosy. Jakiś dziwny przypadek.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Szykujmy w swoich obejściach miejsca na więcej pojemników na smieci http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/nowe-zasady-segregacji-smieci-od-lipca-2017-koszty-beda-ogromne/yzl21p Idiotyzm ludzki tych wynalazców głupoty przechodzi wszelkie pojecie. Śmieci wg mnie powinny być przyjmowane w jednym pojemniku dwa lub trzy razy w miesiacu i powinny trafiać do sortowni gdzie wyspecjalizowani ludzi odzyskają to co im potrzeba a reszta dopiero na smietnik. Ja mam duże podwórko ale nie mam pomysłu gdzie tyle kubłów umieszcze.

lukasz
Gość
lukasz

gubisz sie w zeznaniach Pawłku

czerepah
Gość
czerepah

Każdy może mieć swoje zdanie. Jeśli segregacja to dla wszystkich obligatoryjnie. Kosz żółty- papier, szary- biodegradalne, szary- pozostałe, plastiki do worków, szkło odstawiamy do punktu wyznaczonego, dwa razy w roku zbiórka obwoźna rzeczy zbędnych.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A gdzie tyle koszy Czerepah ustawiać? Nie każdy ma miejsce na podwórku. A co mają powiedzieć ludzie w blokach?

czerepah
Gość
czerepah

Byłeś kiedykolwiek za granicą. Jakoś w innych „landach” da się.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Na zachodzie ludzie wyrzucają śmieci do jednego kosza, a wyspecjalizowana firma segreguje potem te śmieci. Tam nie ustawiają im po kilka pojemników i po kilka worków.

ZZ
Gość
ZZ

A skąd wiesz? Pracowałeś w tej „wyspecjalizowanej firmie” ?

czerepah
Gość
czerepah

W blokach pojemniki (wielkość) są na budynek a nie na mieszkańca.

ZZ
Gość
ZZ

Mogę Ci podpowiedzieć Pawełku:
1. Może się kiedyś zabierzesz ze mną na zachód i podpatrzysz jak tu ludzie radzą sobie z większą ilością pojemników.
2. Możesz się pozbyć tego „cielaka” z podwórka i miejsca będzie na 25 pojemników
3. Lub poprostu płać za niesegregowane, jak Ci to tak przeszkadza.

Ja problemu nie widzę i żadnych teorii spiskowych się nie doszukuję.

czerepah
Gość
czerepah

Podaj Postleitzahl .

ZZ
Gość
ZZ

Jestem co 2 tygodnie pod innym.
Baden Württemberg, Bayern, Hessen, Hessen, Rheinland Pfalz, … Kärnten, Tirol, Niederösterreich…
– wszędzie stoją kolorowe kosze, mimo że sprowadzili wielu przesiedleńców do prostej roboty 😉

czerepah
Gość
czerepah

pomyliłem kolory…brązowy- biodegradalne …

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Ptasią grypę i związane z tym hasełkiem obostrzenia wymyślono aby otworzyć furtkę CETA. Po co? Ano po to miedzy innymi https://www.youtube.com/watch?v=3IjwqPmvwJw Piszę to w związku z poruszanym przez kogos na tym Blogu tematu sołtysów i kontroli stanu pogłowia kur u mieszkańców.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A w temacie weryfikacji prawdomówności obecnego przewodniczącego rady Gminy Pana Aleksandra Sieradzana sprawa ma się tak, że ja w zeszły piatek złożyłem pismo do wójta oraz do przewodniczacego RG o udostępnienie mi wszelkich interpelacji składanych w sprawie funkcjonowania ZUK oraz w sprawie zalewania piwnicy Pani Elżbiety. Miały być gotowe na ten tydzień, ale dziś poinformowano mnie, że nie da rady na ten tydzień, oraz że będa przygotowane na przyszły tydzień. No dobra. Zaczekam. To i tak jakś zmiana jest po tym jak Przewodniczącym Rady Gminy został Pan Aleksander Sieradzan, bo jeśli chodzi o Pana Grosickiego – odwoałnego niedawno przewodniczącego RG,… Czytaj więcej »

czerepah
Gość
czerepah

Dziwie się że sześć rodzin w tej osadzie istniejącej od lat nie podjęło własnych „kroków” w celu wybudowania wodociągu.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Mieliśmy własne studnie. Nie potrzebny nam był wodociąg z tym czymś szumnie zwanym wodą pitną. Wystarczyło jak dokupilismy w suszę kilka beczek wody. Poza tym, to z jakiej racji mieliśmy z własnych pieniędzy ciągnąc wodociąg w czasie gdy Jóźwik a potem Dąbrowa trwonili publiczne miliony. Szczytem pustogłowia jest doprowadzenie do nas kanalizacji na grube unijne miliony, a wody już nie. Wystarczyło położyć w ten sam wykop niebieski wąż na wodę. Ile razy ja mam Ci Czerepah to tutaj jeszcze powtarzać?

czerepah
Gość
czerepah

Doprowadzenie wody do działki budowlanej leży po stronie inwestora. Ja swój wodociąg robiłem za własne pieniądze.

czerepah
Gość
czerepah

„Napisane przez: Paweł Arabasz
Mieliśmy własne studnie. Nie potrzebny nam był wodociąg z tym czymś szumnie zwanym wodą pitną. Wystarczyło jak dokupilismy w suszę kilka beczek wody ….”
Co zrobicie jak wody braknie w zimę a za oknem -25 °C ???

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Nie wiem. A co proponujesz? Bo wiem co Wijas mi proponował w 2015roku w styczniu. Sugerował uklęknięcie przed nim i ucałowianie go w pierścień w błagalnym zgięciu grzbietu i proszenie o zgodę na zakup wody. Tak to wtedy odebrałem. On wtedy był zachłyśnięty władzą. Aż sie krzytusił swoją wyższością. Wszystko to pamięytam. I raczej nie zapomnę. Przekaż to Czerepah swojemu koledze Wijasowi. Bo on udaje, że tu nie zagląda.

czerepah
Gość
czerepah

„Napisane przez: Paweł Arabasz
Nie wiem. A co proponujesz?………..Przekaż to Czerepah swojemu koledze Wijasowi …..”

No skoro to moi koledzy (Zbyszek i Jurek) to na święto grila zrobimy imprezę pojednawczą, Zbyszek pewnie przyjedzie rowerem w obawie że można stracić prawo jazdy a Jurek podciągnie trochę swoich wyrobów na zagrychę. Ciebie też zaproszę. Nic tak „lodów nie łamie” jak 12-to letnia whisky. Jak byś miał torsje po kolorowej to w lodówce będzie czekać czysta , nasza krajowa.

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Niestety jest problem bo ja w ogóle nie piję alkoholu czerepah.

ZZ
Gość
ZZ

Są tacy co piją a po nich nie widać, więc widocznie możliwe jest też na odwrót 🙂

lukasz
Gość
lukasz

Pawełku to dla Ciebie zebys potem znowu nie marudzil ze o niczym nie wiedziales a inni przyjezdzali niewiadomo jakimi 'brykami’

lukasz
Gość
Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

A cóż wy buce Kronikasz Łukasz i Zz uczepiliście się tak jak rzep psiego ogona Naszych najuboższych mieszkanców? Aż 500 osób, szok. Jak im się ustawowo należy to niech sobie te paczki odbiorą spokojnie. Nic wam do tego. Co prawda, to ja uważam, że tym ludziom pracę należy dać, aby sami sobie kupili to co im potrzeba. Ale skoro daja to niech biorą.

ZZ
Gość
ZZ

Pawełku kochany, czy mógłbyś mi wyjaśnić znaczenie słowa „buc” ?
Zaraz poszukam w wikipedii, ale może to Ty jesteś tym „bucem” ?
Proszę jeszcze wskazać gdzie ZZ napisał cokolwiek o ubogich mieszkańcach?
Gdzie ja się kogoś uczepiłem?

Lukasz
Gość
Lukasz

Ja tez bylbym wdzieczny gdybys wskazal w ktorym miejscu uczepilem sie tych najubozszych mieszkancow

ZZ
Gość
ZZ

http://www.miejski.pl/slowo-Buc
Mi się wydaje że jednak Wijas miał rację z tym pozwem 😉

Lukasz
Gość
Lukasz

Nie wiem jak Ciebie ZZ ale mnie Pawelek nie jest w stanie obrazic

ZZ
Gość
ZZ

A co to znaczy obrazić? 😉
To jest tylko blog, a nie real – wiadomo – każdy pisze co popadnie!
Ale coś widać że mamy znowu jakieś „ciche dni” 😉

Izydor
Gość
Izydor

Widocznie są inne sprawy.

ZZ
Gość
ZZ

Paweł Arabasz też milczy – chyba go zamknęli!
Szkoda – bo „swój” 😉

Paweł Arabasz
Gość
Paweł Arabasz

Aaaaaaa, no i nie napisałem najważniejszego. Jak któreś z moich sąsiadów było w gminie pytać o wodociąg do nas czyli Piekoszowa pod lasem, to odpowiedź była ta sama: jest już projekt połaczenia Cielętnika z Rykoszynem i nitka będzie szła koło was. Miała iść miedzy łaziskami a Lasem, uzbroili by tam fajne kurde przyszłe osiedle. Piekne miejsce do zamieszkania. To trwało za Jóźwika, Dąbrowy a i chyba za Piatka też. Po latach okazało się, że zarabiały na tych projektach biura projektowe do kas których wyprowadzano grube pieniadze z kasy gminnej. I na tym wyprowadzaniu się kończyło. Projekt był ważny dwa lata,… Czytaj więcej »

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Co z tym fajnym tematem bo nudno w te długie zimowe wieczory.